PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 12 | 78--79
Tytuł artykułu

Spójność to osobowość

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Spójność to porządek i harmonia elementów, konsekwencja w komunikacji i w działaniu, obliczalność, przewidywalność oraz zrozumiałość. Nie jest inaczej na rynku. Tymczasem wiele czynników zagraża jednolitości i konsekwencji w komunikacji marketingowej. Przede wszystkim poszczególne kanały marketingowe rządzą się swoimi prawami. Na domiar złego często obsługują je inne osoby, mające swoje własne pomysły i niezbyt chętnie podporządkowujące się zewnętrznemu kierownictwu. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
78--79
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171569033

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.