PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 1 | 78--79
Tytuł artykułu

Arystokracja marketingu

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Pogłębiające się uzależnienie marketingu od nowoczesnych technologii oraz metod badań empirycznych w socjologii może niepokoić. Jednak odwrotu od tego trendu już nie ma. Na razie bowiem żyjemy w swoistym interregium - dawny analogowy marketing już na dobrą sprawę odszedł, nowy zaś, czysto maszynowy jeszcze nie stał się w pełni następcą starego. Być może za dekadę lub dwie nastąpi epoka analityków. A właśnie oni wśród marketerów staną się nową arystokracją. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
78--79
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171571015

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.