PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 2 | 33--35
Tytuł artykułu

Praktyczny poradnik dla klientów

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jeszcze dwa lata temu klasyczny poradnik dla klientów w formie FAQ (Frequently Asked Questions) był na czasie. Dziś jednak poprzeczka zawieszona została znacznie wyżej. Obecnie dobry content pomagający konsumentom we właściwym używaniu produktów i usług to tekst uzupełniony zdjęciami. Jednakże tak infografika, jak i wideo załączone do takiego poradnika, powinna posiadać nutkę finezji, humoru i dobrze przemyślane hasła. Właśnie tego typu znowelizowany poradnik, z każdym rokiem zwiększający swój ROI zda egzamin, przy stałym, delikatnym odświeżaniu go i tchnieniu w niego atrakcyjnych treści. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
33--35
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • OSK Skręt
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171571723

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.