Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Satisfaction and Customer Care
Języki publikacji
Abstrakty
Działanie w warunkach nieustannie rosnącej konkurencji sprawia, że zagadnienia związane z obsługą klienta i jego usatysfakcjonowania stają się dla przedsiębiorstw koniecznością i warunkiem osiągnięcia długookresowego sukcesu rynkowego. Koncepcja kształtowania zadowolenia klienta powinna zajmować centralne miejsce w strategii i praktyce marketingowej przedsiębiorstwa. Należy przy tym zaznaczyć, że efektywna i znakomita obsługa klienta, czyli taka, która wywiera na niego trwałe dobre wrażenie, to znacznie więcej niż zwykła uprzejmość. Doskonała obsługa, ma stać się dla klienta pozytywnym, długo pamiętanym przeżyciem. Oznacza też spełnienie jego oczekiwań i zaspokojenie potrzeb, w taki sposób, aby przedsiębiorstwo zostało uznane za stronę, z którą przyjemnie robi się interesy. Jeżeli klient jest znakomicie i nadzwyczajnie dobrze obsługiwany, zyskuje na tym zarówno przedsiębiorstwo jak i klient. (fragment tekstu)
The article presents the application of new marketing concepts in company's strategy aiming at signing as many commercial transactions as possible. It is mainly related with the concept of developing customer satisfaction. Activities influencing the market success of a company have been discussed in order to showcase that it is greatly dependent on the ability to construct and build an offer that will encompass optimum composition of material and non-material elements. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Tom
Strony
99--112
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Społeczna Akademia Nauk w Łodzi
Bibliografia
- Al.-Noorachi M., Znaczenie podziału świata na rynki ekonomiczne w marketingu międzynarodowym, "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", tom XI, Zeszyt 4, wyd. SWSPiZ, Łódź 2010.
- Christoper M., Peck H., Logistyka marketingowa, PWE Warszawa 2005.
- Cichosz M., Logistyczna obsługa klienta, [w:] Rutkowskiego K. (red.), Logistyka dystrybucji. Wyd. Difin, Warszawa 2002.
- Kotler Ph., Marketing od A do Z, PWN, Warszawa 2004.
- Kotler Ph., Marketing, Dom Wyd. Rebis, Poznań 2005.
- Mazurek-Łopaciński K., Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie, PWE Warszawa 2002.
- Panne A., Marketing usług, PWE, Warszawa 1997.
- Sztucki T., Encyklopedia marketingu - definicje, zasady i metody, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1998.
- Żurawik B., Żurawik W., Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, PWN, Warszawa 1996.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171572700