Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Wciąż jest widoczna tendencja do włączania public relations (PR) do marketingu jako jego integralnej części. Dla wielu specjalistów z zakresu marketingu jest to element niepodlegający dyskusjom - w przeciwieństwie do specjalistów PR, którzy prezentują zgoła odmienny punkt widzenia. Relacja PR-marketing jest od początku istnienia tych dwóch dziedzin kwestią sporów i niedomówień, zwłaszcza w środowisku "pozamarketingowym", i w dalszym ciągu pozostaje nierozstrzygnięta. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
- Ph. J. Kitchen, Public Relations. Principles and Practice, International Thomson Business Press, Oxford 1997, s. 242-243 i 256.
- T. L. Harris, Value-Added Public Relations: The Secret Weapon of Integrated Marketing, NTC Business Books, Lincolnwood (Chicago) 1998, s. 21.
- T. Makaruk, Techniki public relations w działaniach promocyjnych marki produktu, "Marketing i Rynek" 2000, nr 5.
- D. Pickton, A. Broderick, Integrated Marketing Communications, Pearson Education Ltd, Harlow, England 2001, s. 492-93.
- Т. L. Harris, Integrated Marketing Public Relations. In: The Handbook of Strategic Public Relations & Integrated Communications, C. L. Caywood (ed.), McGraw-Hill, Boston 1997, s. 94-95.
- S. Black, Public Relations, wyd. 3, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2001, s. 42-43.
- V. Terpstra, International Dimensions of Marketing, wyd. 3, Wadsworth Publishing Company, Belmont 1993, s. 194.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171572798