Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Marketing Dilemmas in Passing "Local City Development Plan in 2007-2013 Period"
Języki publikacji
Abstrakty
Treścią opracowania jest wskazanie na występujące luki w zarządzaniu miastem w wobec zauważalnego braku działań marketingowych. Została ona bliżej zaprezentowana na podstawie analizy najbardziej istotnych elementów "Planu Rozwoju Lokalnego Miasta Łodzi". Podano związane z tym zagrożenia w rozwoju miasta i wskazano na niektóre kierunki działań naprawczych. (fragment tekstu)
The paper presents the lack of management issues of the cities development plans and its marketing actions. The article is based on the elements of the paper called "Plan of the Development of Lodz City". The author highlights issues relating to the development of the city and points out to some remedial measures. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Tom
Strony
223--231
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Społeczna Akademia Nauk
Bibliografia
- Brodnicki T., Wołek M. (2009), Wykorzystanie strategii rozwoju w procesie zarządzania Miastem, Inwestor, Tczew - Trójmiasto.
- Kotler Ph. (2004), Marketing, Gebethner & Ska, wyd. 10, Warszawa.
- Markowski T. (red.) (2006), Marketing terytorialny, studia KPZK, PAN, TCVI, Warszawa.
- Noworól A. (2007), Planowanie rozwoju terytorialnego w skali regionalnej i lokalnej, Uniwersytet Jagieloński, Kraków.
- Szromnik A. (2007), Marketing Terytorialny, Oficyna, Kraków.
- Uchwała nr XV (232)/11 Rady Miejskiej w Łodzi z dn. 01.06.2011, http://bip.unl.Lodz.pl./ index.php
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171572894