PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 2 | 40--41
Tytuł artykułu

IV Ogólnopolski Kongres Badaczy Rynku i Konsumpcji

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W dniach 16-17 października 2003 r. odbył się w Warszawie IV Ogólnopolski Kongres Badaczy Rynku i Opinii. Organizatorem Kongresu było Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) przy współpracy z Organizacją Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR). Kongres należy uznać za największe wydarzenie w branży badań marketingowych, w którym wzięli udział przedstawiciele: agencji badawczych, firm zamawiających badania oraz ośrodków akademickich. Głównym celem Kongresu była wymiana doświadczeń badaczy i użytkowników wyników badań oraz ocena stanu badań rynku i próba określenia ich perspektyw rozwojowych. Obrady odbywały się w formie sesji plenarnych i problemowych oraz dyskusji panelowych. Przygotowane na Kongres prezentacje dotyczyły różnorodnych zagadnień, a zwłaszcza: badania satysfakcji i lojalności klientów, planowania i badania mediów, badania efektywności kampanii reklamowych, badania marki, cen, elementów marketingu-mix, badań wspomagających proces tworzenia produktu i marki, badania rynku i konsumenta u progu wejścia do Unii Europejskiej, badania opinii społecznej i korzyści z badań marketingowych. (fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
40--41
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171574934

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.