Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Mnóstwo handlowców i marketerów B2B dostrzega, że z każdym rokiem procesy zakupowe trwają coraz dłużej. Klienci niejednokrotnie marudzą, grymaszą, zmieniając zdanie po tygodniach a nawet miesiącach negocjacji. W B2C także można zaobserwować, iż pierwsze wizyty w sklepach rzadko kończą się konkretnym wyborem i zakupem. Tak w systemie online, jak i offline nabywcy po przejrzeniu zawartości półek i rozmowie z personelem długo porównują uzyskane informacje z własnymi potrzebami, swoje obawy uskuteczniając w social mediach. Stąd coraz większe wyzwanie dla marek, które powinny ekwipować konsumentów w potrzebne informacje odpowiednio wcześniej. (abstrakt autora)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- JJ Communications
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171575270