Warianty tytułu
Religious Media in Poland (1989-2004). Proceedings of a conference at the Institute of Journalism of Warsaw University (7 June 2004, Warsaw)
Języki publikacji
Abstrakty
Proces "kurczenia" się świata, tworzenie się "globalnej wioski", powoduje, że media służą społecznościom i grupom społecznym, łamy prasy i programy telewizyjne stają się miejscami, gdzie nie tylko się informuje, ale również podejmuje dyskusje. Wyjątkowy charakter tej komunikacji doceniany jest przez wszystkich, także przez większość grup, organizacji i stowarzyszeń społecznych, media znalazły się również w obszarze zainteresowań kościołów i związków wyznaniowych. Media wyznaniowe w Polsce (1989-2004) to temat konferencji naukowej zorganizowanej przez Instytut Dziennikarstwa UW, która odbyła się 7 czerwca 2004 r. Uroczystego otwarcia dokonał prorektor UW, prof. Wojciech Maciejewski, oraz dziekan Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, prof. dr hab. Grażyna Ulicka. Obradom przewodniczył prof. dr hab. Janusz Adamowski. W programie sesji znalazło się dwanaście wystąpień, wygłoszonych w dwóch częściach spotkania. W sesji porannej większość wystąpień zaprezentowali twórcy i współpracownicy mediów wyznaniowych w Polsce, natomiast część popołudniową wypełniły referaty przygotowane przez medioznawców. (fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Uniwersytet Warszawski
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171575352