PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 3 (18) | 142--146
Tytuł artykułu

Kulisy psychologii reklamy. Dariusz Doliński, Psychologiczne mechanizmy reklamy

Autorzy
Warianty tytułu
The Inside Story of the Psychology of Advertising. Dariusz Doliński, The Psychological Mechanism: of Advertisina
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na rynku wydawniczym ukazała się książka Psychologiczne mechanizmy reklamy profesora Dariusza Dolińskiego, znanego i cenionego psychologa społecznego. Powinniśmy zadać sobie pytanie, czy warto po nią sięgnąć, skoro rodzima oferta wydawnicza z zakresu reklamy jest obecnie niezwykle bogata. Odpowiedź brzmi: tak. Do tej pory nie pojawiła się bowiem w Polsce książka, która w tak profesjonalny, pełny - i zarazem ciekawy - sposób analizowałaby zjawisko reklamy pod kątem psychologicznym. W tym kontekście autor bardzo dogłębnie i szczegółowo pokazuje, czytelnikom złożoność i niejednorodność świata reklamy. (fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
142--146
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Warszawski
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171575430

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.