PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 4 | 68--70
Tytuł artykułu

McCaan Worldgroup/Mastercard. Powstrzymać fałszywego wnuczka

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Tylko w roku 2018 polskich seniorów oszukano na 60 mln zł. Mastercard przy wydatnym wsparciu i współpracy reklamowej agencji McCaan Worldgroup postanowił zaangażować się w edukację seniorów. Po konsultacjach z Komendą Stołeczną Policji oraz psychologami przygotowano nietypową kampanię. Aby osiągnąć cel zdecydowano się na realizację kampanii opartej na emocjach. Oprócz uświadomienia zagrożeń i sposobu przeciwdziałania takim przestępstwom, podjęto też wątek mający na celu dotarcie do tej grupy seniorów, która rzadko lub w ogóle korzystała z bezgotówkowych form płatności. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
68--70
Opis fizyczny
Twórcy
  • McCaan Worldgroup
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171576054

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.