PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | 13 | z. 10 Marketing sportowy wyzwaniem dla miast i regionów | 73--77
Tytuł artykułu

Marketing of Sport is not Only about Sportsground Equipment and Facilities, but Mailny about People

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing sportowy to nie tylko marketing produktów i urządzeń, ale marketing ludzi
Języki publikacji
EN
Abstrakty
Marketing tradycyjny wykorzystuje klasyczne narzędzia, m.in. koncepcję 4P (produkt, cena, miejsce, promocja). W artykule przedstawiono koncepcję dla marketingu sportowego, tzn. prezentację poszczególnych elementów mieszanki marketingowej w aspekcie sportowym. Autor zwraca uwagę na istotną rolę aktywnego zaangażowania się lokalnych autorytetów, w szczególności władz samorządowych, w procesy wspomagania rozwoju i poprawy wizerunku miasta poprzez sport. Bez wsparcia władz, efekty w zakresie promowania miasta przez sport są znikome. W mieście trzeba stworzyć odpowiedni klimat dla sportu. To może dać wymierne korzyści dla miasta. (abstrakt oryginalny)
EN
The traditional marketing uses classical tools, such as conception 4P (product, price, place, promotion). This paper presents a concept for a sport marketing, ie the presentation of the various elements of marketing - mix in sport aspect. The author draws attention to the importance of active involvement of local authorities, especially local government, the processes supporting the development and improvement of the city's image through sport. Without the support of the authorities, the effects of promoting the city through sport are negligible. The city must create the right atmosphere for sport. This can give tangible benefits for the city. (original abstract)
Twórcy
  • Vysoka Skola Hotelova v Praze
Bibliografia
  • Kotler Ph., Armostrong G., Marketing - 6. vydani, Grada, Praha 2003.
  • Kotler Ph., Kartajaya H., Setiawan I., Marketing 3.0, MT Biznes, 2011.
  • Lauterborn R., New Marketing Litany: 4P's Passe, C-Words Take Over, Adversing Age 1990.
  • Moudry M., Marketing - zaklady marketingu, Computer Media, Praha 2010.
  • Saunders J., Kotler Ph., Armstrong G., Wong V., Moderni marketing - 4. Evropeske vydani, Grada, Praha 2010.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171576382

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.