PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | 13 | z. 10 Marketing sportowy wyzwaniem dla miast i regionów | 105--114
Tytuł artykułu

Zarys metodyki budowy programu komunikacyjnego na EURO 2012 na tle czynników rozwoju i przewagi konkurencyjnej miasta

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Outline of the Methodology of Building a Communications Program for EURO 2012 on the Background Factors of Development and Competitive Advantage of the City
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiony sposób konstruowania programu komunikacyjnego może być wykorzystany do budowy innych programów i projekcji: np. programu organizacji i wykorzystania hoteli, gastronomii, organizacji imprez towarzyszących np. o tematyce historycznej, kulturowej itp. Budowa takich programów stanowi przede wszystkim bezcenny walor racjonalnej organizacji i planowania funkcjonowania najważniejszych dla przyjezdnych (turystów) usług tworzących podaż. Im bardziej podaż ta jest dostosowana do popytu w zakresie miejsca, czasu, zakresu, asortymentu, standardu, tym pewniejsze, że gość będzie usatysfakcjonowany. Konsekwencją pozytywnych skutków dobrej organizacji pobytu gości jest zawsze wzmożony obrót pieniądza (efekt ekonomiczny), rosnący image miejsca (miasta, regionu), co prowadzi w konsekwencji do jego rozwoju i podniesienia poziomu jego konkurencyjności. (fragment tekstu)
EN
To indentify the impact of sport on the development of urban and regional importance of the choice of methodology and how to parameterize the relationship. The article outlines the design methodology of the communication program in Poznań during the final tournament of the UEFA European Football Championship EURO 2012. The program is intended to reflect the potential costs of the various facets of variant. The background of these shots are parametric development considerations on the factors and elements of the competitive advantage of cities and regions in light of the publications in the field of sports marketing. (original abstract)
Twórcy
  • Fundacji Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Bibliografia
  • Wasilczuk J.E., Zawadzki K., EURO 2012 Czy ten mecz można wygrać? CeDeWu.pl Wydawnictwa Fachowe 2011.
  • Mruk H., (pod red.) Marketingowe zarządzanie sportem, Sport & Business Foundation Poznań 2007.
  • Kuczyński J., Szymczak M., Warunki i możliwości integracji publicznego transportu zbiorowego w aglomeracji poznańskiej, [w:] Powiat poznański. Jakość przestrzeni i jakość życia, (red.) T. Kaczmarek, A. Mizgajski, Bogucki Wydawnictwo Naukowe Poznań, 2008
  • Kuczyński J., Rozwój lokalny a turystyka, [w:] Gospodarka turystyczna w XXI wieku - problemy i perspektywy rozwoju w skali regionalnej i lokalnej, (red.) S. Bosiacki, AWF w Poznaniu, Poznań 2008.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171576392

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.