Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Współczesne panie przeważnie postrzegane są jako osoby niezależne i świadome siebie. Jednak prawda wygląda zgoła inaczej. Owszem, samoświadomość Polek na przestrzeni lat wzrosła i dziś co trzecia firma w naszym kraju tworzona lub kierowana jest przez kobietę. Niestety borykają się one z wieloma problemami natury zawodowej i co gorsza emocjonalnej. Inaugurując kampanię, Fundacja Sukces Pisany Szminką chciała wzbudzić dyskusję i pewną refleksję kobiet nad ich permanentnie przepraszającą postawą. Jako partnerzy do kampanii włączyli się BNP Paribas, Mastercard i Coca Cola. (fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171577204