PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 6 | 42--43
Tytuł artykułu

Zaufanie na 5 z plusem

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zaufanie to nie tylko twarda wiedza, procesy i wskaźniki, ale też kreatywność, radość i zaangażowanie. W artykule zawarto zaczerpnięte wprost z życia wskazówki na temat zaufania w marketingu i biznesie. Odpowiedni sposób przekazu wtopiony w reklamę również może budować akceptację i zaufanie. Jeżeli jednak marka reklamuje, ale jednocześnie pomaga, a pomoc rozumiana jest jako fachowa informacja na temat oferowanego produktu, marka działa dwutorowo, a więc efektywniej. To zdecydowanie lepiej dla samej marki i konsumentów. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
42--43
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171578272

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.