PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 6 | 50--52
Tytuł artykułu

Wsłuchuj się i filtruj

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Analiza doświadczeń klienta ma wiele zalet. Umożliwia całościowe spojrzenie na odbiorców, poznanie ich perspektywy postrzegania, wreszcie zbadanie działań samych marketerów, ich skutków oraz opłacalności. Staranna analiza pozwala dobrać narzędzia marketingowe adekwatne do rodzaju danej działalności i danej grupy docelowej. Jednakże jednym z najistotniejszych elementów procesu jest zidentyfikowanie problemów występujących na ścieżce zakupowej klienta, a także szans z nimi związanych. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
50--52
Opis fizyczny
Twórcy
  • Konsorcjum FEN
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171578584

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.