Czasopismo
Tytuł artykułu
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Od roku 2013 powstają cykliczne zestawienia ilości informacji publikowanych w internecie, social mediach, blogach, witrynach, sklepach online, dostępnych aplikacjach, e-mailach czy wiadomościach z czatów. Liczby te sukcesywnie wzrastają, eksperci ujmują je w kolorowe grafiki, lecz mało kto decyduje się zamieścić choćby najprostszy komentarz, co z tego faktu wynika dla marketerów. A jest to nieodzowne w prowadzonych przez nich kampaniach i planowanych, aktualizowanych przekazach. Po raz pierwszy skutecznie przełamał tę ciszę miesięcznik MwP, uwzględniając komunikacyjne kanały, media i częściowo branże. (abstrakt autora)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Hekko.pl
autor
- White Bits
autor
- Point For Sport
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171578618