PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 7 | 56--57
Tytuł artykułu

Skąd się bierze siła influencerów

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Pozytywna rekomendacja popularnych obecnie influencerów przynosi niekiedy lepsze skutki aniżeli niejedna wysokobudżetowa reklamowa kampania. Np. blisko 86% amerykańskich przedsiębiorców w bieżącym roku zadeklarowało, iż przeznaczy część budżetu na influencer marketing. Działania takie powinny rozważyć przedsiębiorstwa, które chcą w szybki i skuteczny sposób podnieść sprzedaż swoich produktów oraz wzmocnić lub poprawić wizerunek firmy. Warto jednak wcześniej opracować strategię prowadzonej kampanii oraz dokonać analizy jakości wytypowanych kanałów komunikacyjnych. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
56--57
Opis fizyczny
Twórcy
  • WĘC Public Relations
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171580876

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.