PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2020 | nr 1 | 56--61
Tytuł artykułu

Różne drogi - ten sam cel : budowanie marki pracodawcy na przykładzie firm działających w naszym kraju

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W jaki sposób tworzyć kulturę organizacyjną, która przyciągnie do firmy odpowiednich ludzi? Co charakteryzuje organizacje, które budują swoją markę pracodawcy i dzięki temu odnoszą sukces rynkowy? Jak różne może być podejście do employer brandingu i podejmowane działania? Warto spojrzeć na dobre praktyki polskich software house'ów, lecz także firm z innych branż w naszym kraju. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
56--61
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • J. Dąbrowska, M. Smyrska, "7 wspaniałych w IT. Raport z badania jakościowego wśród polskich software house'ów, czyli jak zbudować zwycięską kulturę organizacyjną", e-book, Kalitero, Warszawa 2019.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171581452

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.