PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 7 | 70--71
Tytuł artykułu

Digital wprowadza biznesy w świat (cz. 3)

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zespół Google Insights Team w kooperacji z Euromonitor International przygotował w maju br. analizę potrzeb firm eksportowych z obszarów Europy środkowowschodniej. Badanie objęło 137 podmiotów z całego regionu, reprezentując szeroki przekrój branż z największym udziałem firm zajmujących się handlem i podróżami. Celem analizy było uzyskanie odpowiedzi na pytania, jakie są największe wyzwania, przed którymi stają eksporterzy i do jakich źródeł sięgają, aby im sprostać. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
70--71
Opis fizyczny
Twórcy
  • Google
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171581502

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.