PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2020 | nr 2 | 60--65
Tytuł artykułu

Sens ma znaczenie : jak firmy mogą wspierać pracowników w postrzeganiu własnej pracy jako bardziej wartościowej?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Czego najczęściej brakuje współczesnym pracownikom, którzy snują marzenia o porzuceniu pracy i wyjeździe w poszukiwaniu nowego życia np. w Bieszczadach? Na pewno nie kolejnego benefitu pracowniczego, którego pozytywny efekt może być krótkoterminowy. Współcześni pracownicy coraz częściej jako pożądaną właściwość pracy wskazują potrzebę odnalezienia jej sensu i znaczenia. Jak organizacja może te dążenia wspierać? (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
60--65
Opis fizyczny
Twórcy
  • SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Warszawie
  • SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Warszawie
Bibliografia
  • M. Puchalska-Kamińska, A. Łądka-Barańska, Job Crafting. Nowa metoda budowania zaangażowania i poczucia sensu pracy, Wolters Kluwer, Warszawa 2019.
  • M. Puchalska-Kamińska, A. Czerw, M. Roczniewska, "Work meaning in self and world perspective: A new outlook on the WAMI scale", "Social Psychological Bulletin", 14(1) 2019.
  • A. Wrzesniewski, J.E. Dutton, "Crafting a Job: As Active Employees Revisioning Crafters of Their Work", "The Academy of Management Review", 26(2) 2001, 179-201.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171581516

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.