Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Application of the Model RABOSTIC in Marketing Communications in the Healthcare Sector in Poland
Języki publikacji
Abstrakty
Celem poniższego artykułu jest opisanie form komunikacji marketingowej prowadzonych przez jednostki medyczne w Polsce. W artykule tym opisany został model komunikacji marketingowej RABOSTIC, którego zastosowanie w Polsce przyczyniłby się do wzrostu skuteczności działań marketingowych jednostek medycznych.(fragment tekstu)
Health care service sector is increasingly becoming a place to which introduced new methods and techniques of marketing. Reforms that can be observed in the medical sector contribute to the increasing number of private medical units. Managing the various techniques and methods of marketing communications may be used as described in the article RABOSTIC model.(original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Tom
Strony
129--137
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Społeczna Akademia Nauk w Łodzi ; Komenda Miejska Policji w Łodzi
autor
- Społeczna Akademia Nauk w Łodzi
Bibliografia
- Datko M., "Sponsoring jako narzędzie promocji", Marketing i Rynek, 1995, nr 7-8.
- Kotler Ph., "Marketing, Zarządzanie programami marketingowymi", REBIS, Poznań 2005.
- Osip M., Uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych, [w:] red. B. Szymoniuk, Komunikacja marketingowa, instrumenty i metody, PWE, Warszawa 2006.
- Pickton D., Broderick A., "Integrated Marketing Communicationsʺ, Prentice Hall, 2005.
- Pizło W., Marketing relacji a marketing społeczny, Stowarzyszenie Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, Roczniki Naukowe, tom VII, zeszyt 3.
- Sułkowska J., Seliga R., Sułkowski Ł., Metody marketingu relacji w sektorze usług medycznych, (red.) R. Holly, Diagnostyczne badania laboratoryjne w systemie służby zdrowia, Polityka Zdrowia VII, Grudzień 2008/Styczeń 2009.
- Winston W.J., Health Marketing and consumer behavior, The Haworth Press, London 1985.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171581778