PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 8 | 9--13
Tytuł artykułu

Czego uczą nas duże marki

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jeżeli marka pojawia się w social mediach sporadycznie, to jest traktowana przez użytkowników jako gość. Natomiast zawsze jest czas, aby dokonać analizy, co dzieje się u codziennego towarzysza - marki, która potrafi być i pojawiać się na bieżąco. Social media to swoiste współczesne pole zmagań o chwilę uwagi ze strony aktualnych i potencjalnych klientów. Np. obecność Google na Facebooku to jeden ze znamiennych przykładów na fakt, iż duże, znane marki w pewnym momencie przestały się mieścić w jednym, ogólnym, często szablonowym profilu. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
9--13
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171581858

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.