PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 8 | 36
Tytuł artykułu

Źródła i poziomy zaufania

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Właściwy dobór źródeł i poziomów zaufania potrafi znakomicie wzmocnić czynnik wyróżniający markę, niewłaściwy zaś zasiać w konsumentach wątpliwości. Wyróżnić można trzy kombinacje zaufania do marki w odniesieniu do źródeł (własne, społeczne oraz reputacja). A także cztery poziomy, na które składają się, oprócz tego ogólnego; zadania, akcje i procesy. Dobra znajomość kombinacji najbardziej preferowanej przez klientów pozwala przygotować skuteczne komunikaty. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
36
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171582498

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.