Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Coraz więcej firm dostrzega realne profity ze stawiania konsumentów w centrum swoich działań. Ta nasilająca się potrzeba klientocentryczności i innowacyjności pobudza menedżerów do szukania wciąż nowych rozwiązań. Kieruje to firmy ku design thinking, czyli myśleniu projektowemu. Tym niemniej metoda ta została w pewnym sensie okaleczona swoją sławą. Nadmierna komercjalizacja tego typu podejścia doprowadziła de facto do ucieczki od samej metodyki. Historie i efekty DT zaczęły poniekąd żyć własnym życiem i wśród wielu analiz dotyczących projektowego myślenia, bez problemu można znaleźć i takie, które spłycają proces lub prezentują go z mylnej perspektywy. (abstrakt autora)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- DT Makers
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171582910