PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 8 | 65
Tytuł artykułu

BS czy BS?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Rebranding przyciąga uwagę konsumentów i daje szansę drugiego zaistnienia marki w nowej odsłonie. To również okazja, by przekazać coś innowacyjnego klientom i wzmocnić z nimi emocjonalną więź. Niekiedy jednak marka, zamiast rzetelnych i przemyślanych działań, które co prawda może dobrze sprzedają się na korporacyjnych prezentacjach, nie nawiązuje właściwych relacji z odbiorcami. Nazbyt często taki pozorny rebranding to tylko marnowanie pieniędzy i potencjału marki. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
65
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171583278

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.