Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Logistyka w każdym swym aspekcie wiąże się z klientem. Obsługę klienta w logistyce można zdefiniować jako wszelkie transakcje zachodzące między czasem złożenia zamówienia a momentem otrzymania gotowych produktów. Zadowolenie klienta jest zbliżone a wręcz tożsame z pojęciem wartości dostarczanej przez logistykę, które można definiować w różny sposób, np. można to pojęcie precyzować przez tak zwaną zasadę "7R" (właściwy towar, we właściwej ilości, we właściwym stanie, po właściwym koszcie, we właściwe miejsce, we właściwym czasie, do właściwego klienta). (abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
- Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, SKN Lider
autor
- Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, SKN Lider
Bibliografia
- 1. Beier F.J., Rutkowski K., 1993, Logistyka, Szkoła Główna Handlowa, Warszawa.
- 2. Blaik P., 2001, Logistyka, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
- 3. Blaik P., 2010, Logistyka. Koncepcja zintegrowanego zarządzania, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
- 4. Grzybowska K., 2009, Podstawy logistyki, Difin, Warszawa.
- 5. Kempny D., 2001, Logistyczna obsługa klienta, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
- 6. Tura P., Logistyczna obsługa klienta, s. 6. http://polintech. sxx.pl/strych/Podyplomowe/!_Torun/Logistyczna%20obs%B3uga%20klienta.pdf.
- 7. Strojny S., 2008, Przesłanki standaryzacji interpersonalnej obsługi klienta, "LogForum. Elektroniczne czasopismo naukowe z dziedziny logistyki", 2008, nr 4, www.logforum.net.
- 8. Szczepankiewicz W., 2002, Obsługa logistyczna sektora handlu. Uwarunkowania i kierunki zmian, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Kraków.
- 9. Wojciechowski T., 2011, Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem, Difin, Warszawa.
- 10. http://pmorawski.swspiz.pl/userfiles/file/konspekt_logistyczna_obsluga_klienta.pdf.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171583384