PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2013 | nr 5, CD 1 | 125--128
Tytuł artykułu

Klient - element procesu logistycznego

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Logistyka w każdym swym aspekcie wiąże się z klientem. Obsługę klienta w logistyce można zdefiniować jako wszelkie transakcje zachodzące między czasem złożenia zamówienia a momentem otrzymania gotowych produktów. Zadowolenie klienta jest zbliżone a wręcz tożsame z pojęciem wartości dostarczanej przez logistykę, które można definiować w różny sposób, np. można to pojęcie precyzować przez tak zwaną zasadę "7R" (właściwy towar, we właściwej ilości, we właściwym stanie, po właściwym koszcie, we właściwe miejsce, we właściwym czasie, do właściwego klienta). (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
125--128
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, SKN Lider
  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, SKN Lider
Bibliografia
  • 1. Beier F.J., Rutkowski K., 1993, Logistyka, Szkoła Główna Handlowa, Warszawa.
  • 2. Blaik P., 2001, Logistyka, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
  • 3. Blaik P., 2010, Logistyka. Koncepcja zintegrowanego zarządzania, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
  • 4. Grzybowska K., 2009, Podstawy logistyki, Difin, Warszawa.
  • 5. Kempny D., 2001, Logistyczna obsługa klienta, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
  • 6. Tura P., Logistyczna obsługa klienta, s. 6. http://polintech. sxx.pl/strych/Podyplomowe/!_Torun/Logistyczna%20obs%B3uga%20klienta.pdf.
  • 7. Strojny S., 2008, Przesłanki standaryzacji interpersonalnej obsługi klienta, "LogForum. Elektroniczne czasopismo naukowe z dziedziny logistyki", 2008, nr 4, www.logforum.net.
  • 8. Szczepankiewicz W., 2002, Obsługa logistyczna sektora handlu. Uwarunkowania i kierunki zmian, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Kraków.
  • 9. Wojciechowski T., 2011, Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem, Difin, Warszawa.
  • 10. http://pmorawski.swspiz.pl/userfiles/file/konspekt_logistyczna_obsluga_klienta.pdf.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171583384

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.