PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 9 | 12--15
Tytuł artykułu

Najlepsze źródła ruchu

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wyniki organiczne wyszukiwarki odpowiadają za co trzecią wizytę kupującego w e-sklepie. Skoro przysłowiowy król jest jeden i na imię ma Google, to czy warto inwestować w społecznościowe media, newslettery, afiliacje, porównywarki cen czy sprzedaż na marketplace'ach? Dane z platformy Shoper jednoznacznie wskazują, iż wielokanałowość jak najbardziej jest opłacalna. Pamiętać jednak należy, iż równie istotną rzeczą jak stosowanie marketingowych zabiegów, jest przypominanie sobie o tym, iż każdy pozyskany ruch to potencjalni klienci. A ich wejście na stronę sklepu to dopiero początek ewentualnej zakupowej ścieżki. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
12--15
Opis fizyczny
Twórcy
  • Shoper
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171583564

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.