Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Jednym z obszarów zmian jest przyjęcie marketingowej orientacji działania i podejmowanie działań marketingowych. Dzisiaj nawet podmioty świadczące usługi medyczne będą musiały dostosować się do reguł "gry rynkowej" i nauczyć się sprzedawać oferowane przez siebie usługi. Wraz z przeszłą dekadą zmienił się w Polsce sposób postrzegania świadczeniodawców usług medycznych oraz pacjentów. Ważna staje się umiejętność otwarcia się na nowe sposoby funkcjonowania opieki zdrowotnej i dostosowanie do realiów wolnego rynku. Umiejętność przyjęcia marketingowego sposobu myślenia i działania na rynku oraz nowych metod komunikowania się - zarówno z istniejącymi, jak i potencjalnymi klientami. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171584344