Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W celu zweryfikowania na ile przedstawiane w literaturze przedmiotu, w trakcie wykładów, w miarę nowoczesne instrumenty organizacji i zarządzania są wykorzystywane w polskiej praktyce, przeprowadzono badania ankietowe. Objęły one przedstawicieli 423 różnych organizacji, z tego.366 osób zatrudnionych w przedsiębiorstwach, 57 w administracji rządowej, samorządowej i innych organizacjach non-profit. Spośród ogółu respondentów, 8% zajmowało stanowiska kierownicze wyższego szczebla, 17% średniego szczebla, 18% niższego szczebla. Pozostali - 57% - zajmowali stanowiska wykonawcze. Z punktu widzenia płci - badaniami objęto 56% kobiet i 44% mężczyzn. Wiek respondentów rozkładał się w sposób następujący: od 20 do 35 lat - 77%, od 36 do 50 lat - 22%, powyżej 50 lat -1%. Badania przeprowadzono w pierwszym kwartale 2000 roku wśród pracujących zawodowo studentów studiów zaocznych kierunku zarządzanie i marketing Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu; Katolicki Uniwersytet Lubelski
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171584354