Warianty tytułu
E-Service Good Solution for Customer Logistic Services
Języki publikacji
Abstrakty
Rynek usług elektronicznych zarówno w Polsce, jak i na świecie rozwija się dynamicznie, obejmując wszystkie branże i wszystkie obszary rynku tradycyjnego. Wiele usług w Internecie pojawia się ze względu na prostotę i większą dostępność do klienta w przeciwieństwie do rynku tradycyjnego. Niezależnie od branż, jakie są na rynku i od tego czy są one popularne czy niszowe e-usługi będą nadal prężnie się rozwijać. Zatem, czy jest to logistyka, turystyka czy kultura następować będzie ciągły przyrost e-usług, które będą ograniczać i zastępować usługi tradycyjne. Ważnym elementem wpływającym na dynamizm rozwoju usług jest również dostęp do infrastruktury internetowej, który jest coraz większy, niemniej wciąż brakuje łącz szerokopasmowych. (abstrakt oryginalny)
Electronic services market, both in Poland and in the world is growing rapidly, covering all sectors and all areas of the traditional market. Many Internet services occurs because of the simplicity and greater availability to the client as opposed to the traditional market. Regardless of the industries that are on the market and whether they are popular or niche e-services will continue to develop. So, whether it is logistics, tourism and culture will occur continuously increase of e-services, which will limit or replace traditional services. An important factor contributing to the dynamic development of services is also available in the Internet infrastructure, which is getting bigger, but still lack broadband. (original abstract)
Twórcy
autor
- Politechnika Częstochowska
Bibliografia
- [1] Morris M., West S.: E-biznes. Wyd. Komunikacji i Łączności, Warszawa 2001
- [2] [3] Spychalski Ł.: Liczy się szybkość reakcji, Eurologistics 4/2012
- [4] [5] Gajewska T.: Logistyczne aspekty wynikające z funkcjonowania handlu elektronicznego w ujęciu teorii i praktyki, LogForum 5, 3, 4.
- [6] Społeczeństwo informacyjne w Polsce. Wyniki badań statystycznych z lat 2007-2011. GUS Informacje i opracowania statystyczne, Warszawa 2012
- [7] Perspektywy e-commerce 2013 by Paczkomaty InPost
- [8] Kawa A.: Logistyczna obsługa handlu elektronicznego-problemy i rozwiązania. Czasopismo CEO 2008
- [9] Spychalski Ł.: Liczy się szybkość reakcji, Eurologistics 4/2012
- [10] Informacje ze strony internetowej: www.spedimex.pl
- [11] Informacje ze strony internetowej: pl.rhenus.com
- [12] One Stop E-commerce artykuł ze strony internetowej: http://www.ecommerce.edu.pl/technologie/trendy/one-stop-e-commerce-outsourcing-w-e-handlu.html
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171584858