PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 1030 Przedsiębiorczość i innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw : wyzwania współczesności | 494--500
Tytuł artykułu

Podobieństwa i różnice w działaniach marketingowych i logistycznych małych, średnich i dużych firm handlowych na przykładzie woj. zachodniopomorskiego

Warianty tytułu
Differences and Similarities of Marketing and Logistic Actions of Small, Medium and Large Regional Commercial Companies
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorzy przyjmują założenia, że skutecznym sposobem konkurowania jest orientacja marketingowa i optymalizacja obsługi rynku oparta na działaniu logistycznym. Problemem zaś, który stanowi przedmiot referatu, jest zespół uwarunkowań stosowania marketingu w małych i dużych firmach handlowych. Podejmujemy tu próbę określenia podobieństw i różnic w działaniach marketingowych i logistycznych istotnych w tworzeniu ich pozycji konkurencyjnej. Interesująca wydaje się w tym względzie próba odpowiedzi na pytanie: czy podobieństwa bądź różnice mogą stanowić bazę dla obrony pozycji małej firmy? (fragment tekstu)
EN
The purpose of this article is to identify marketing and logistic actions of commercial companies with the simultaneous indication of their differences and similarities. Going by presumption that the efficient way of competing is the marketing orientation and improvement of the market service on the basis of logistic actions. A research has been made in 76 regional subjects. This research clearly indicates the gradual increase in the meaning of logistic and marketing actions of investigated companies. The differences involve the attitude towards the marketing and logistic service. (original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • Cichosz M., Logistyka dystrybucji, red. K. Rutkowski, Difin, Warszawa 2001, s. 77-83.
  • Kempny D., Logistyczna obsługa klienta, PWE, Warszawa 2001, s. 16.
  • Słomińska B., Rozwój handlu wynik konkurencji czy współdziałania, "Handel Wewnętrzny" 2001 nr 1.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171585514

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.