Czasopismo
2004
|
nr 1030 Przedsiębiorczość i innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw : wyzwania współczesności
|
494--500
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Differences and Similarities of Marketing and Logistic Actions of Small, Medium and Large Regional Commercial Companies
Języki publikacji
Abstrakty
Autorzy przyjmują założenia, że skutecznym sposobem konkurowania jest orientacja marketingowa i optymalizacja obsługi rynku oparta na działaniu logistycznym. Problemem zaś, który stanowi przedmiot referatu, jest zespół uwarunkowań stosowania marketingu w małych i dużych firmach handlowych. Podejmujemy tu próbę określenia podobieństw i różnic w działaniach marketingowych i logistycznych istotnych w tworzeniu ich pozycji konkurencyjnej. Interesująca wydaje się w tym względzie próba odpowiedzi na pytanie: czy podobieństwa bądź różnice mogą stanowić bazę dla obrony pozycji małej firmy? (fragment tekstu)
The purpose of this article is to identify marketing and logistic actions of commercial companies with the simultaneous indication of their differences and similarities. Going by presumption that the efficient way of competing is the marketing orientation and improvement of the market service on the basis of logistic actions. A research has been made in 76 regional subjects. This research clearly indicates the gradual increase in the meaning of logistic and marketing actions of investigated companies. The differences involve the attitude towards the marketing and logistic service. (original abstract)
Rocznik
Strony
494--500
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
- Cichosz M., Logistyka dystrybucji, red. K. Rutkowski, Difin, Warszawa 2001, s. 77-83.
- Kempny D., Logistyczna obsługa klienta, PWE, Warszawa 2001, s. 16.
- Słomińska B., Rozwój handlu wynik konkurencji czy współdziałania, "Handel Wewnętrzny" 2001 nr 1.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171585514