PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 7-8 | 22--25
Tytuł artykułu

Rozwój i stan aktualny dystrybucji francuskiej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Auchan, Carrefour, Intermarche, Geant, Leclerc to nazwy hipermarketów prowadzących już działalność gospodarczą w Polsce. Ich pojawienie związane jest między innymi z faktem, że we Francji dalszy rozwój sieci nie jest już możliwy. Liczba hipermarketów osiągnęła stan nasycenia, a przepisy prawne w zasadzie uniemożliwiają budowę nowych sklepów. W 1970 roku we Francji było 115 hipermarketów. Obecnie jest ich dziesięć razy więcej. Ponad 60% żywności i 40% artykułów przemysłowych kupowanych jest w wielkich sklepach, o powierzchni handlowej ponad 2500 m2. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
22--25
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Pierre Mendes France, Francja
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171586108

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.