Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Agresja otacza nas ze wszystkich stron i czasami przestajemy ją zauważać. Czy rzeczywiście da się ją ignorować, czy też wpływa ona na nasze postępowanie, nawet jeśli usiłujemy nie zwracać na nią uwagi? W jaki sposób banalne sytuacje codzienne - nieradzenia sobie z emocjami naszych pracowników - wpływają na zachowania klientów: na ich lojalność i powracanie właśnie do naszej organizacji. W jaki sposób agresja na różnych szczeblach psuje nam biznes? (fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
Bibliografia
- K. Żygulski, Agresja, W: Encyklopedia psychologii, pod red. W. Szewczuka. Warszawa 1998.
- I. Biczewska, "Zarządzanie konfliktem", (w:) red. M. Salerno-Kochan, "Wybrane aspekty zarządzania jakością", Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kraków 2011.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171587688