Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Mając na uwadze fakt, że walka na rynku odbywa się "nie na produkty, ale na percepcję" do osiągnięcia zamierzonych celów konieczna staje się analiza wrażliwości otoczenia i analiza charakteru potrzeby. Analizy te z jednej strony mają doprowadzić do sporządzenia listy i hierarchii kluczowych czynników sukcesu, z drugiej zaś strony wskazać typ, stopień i obszary wrażliwości pozostałych uczestników rynku (w tym urzędy, banki, partie itp., w szczególności zaś firm konkurujących na tym samym rynku) na sygnały pojawiające się w ich otoczeniu - w tym też generowane przez przedsiębiorstwo. Taka analiza stwarza możliwość określenia pożądanego charakteru przewag konkurencyjnych, właściwego dla danych, konkretnych warunków funkcjonowania przedsiębiorstwa. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Polski Oddział European Consulting Group
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171588501