PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | 38 | 262--272
Tytuł artykułu

Badanie satysfakcji pacjenta

Warianty tytułu
Patient Satisfaction Surveys
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Praca ta koncentruje się na badaniu satysfakcji pacjenta, którego opinia jest jednym z elementów pozwalającym budować jakość. Pomiar zadowolenia z usług zdrowotnych został przeprowadzony za pomocą kwestionariusza SERVQUAL. Wnioski z niego płynące posłużą kierownikowi przychodni do lepszego nią zarządzania. (abstrakt oryginalny)
EN
The article focuses on patient satisfaction surveys. Obtaining feedback from patients is one of the crucial elements of building quality. The level of satisfaction with health services has been measured with the SERVQUAL questionnaire. The conclusions drawn from the study are meant to help with better management of a clinic. (original abstract)
Rocznik
Tom
38
Strony
262--272
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • 1. Bukowska-Piestrzyńska A., Satysfakcja nabywców usług zdrowotnych w Polsce i na Słowacji, w: Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach, pod red. Rudawska I., Soboń M., Difin, Warszawa 2009.
  • 2. Rola procesów, standardów i procedur w kształtowaniu jakości ą świadczeń zdrowotnych pod red. Maci g A., wyd. α-medica press, Bielsko-Biała 2007.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171588517

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.