Warianty tytułu
Patient Satisfaction Surveys
Języki publikacji
Abstrakty
Praca ta koncentruje się na badaniu satysfakcji pacjenta, którego opinia jest jednym z elementów pozwalającym budować jakość. Pomiar zadowolenia z usług zdrowotnych został przeprowadzony za pomocą kwestionariusza SERVQUAL. Wnioski z niego płynące posłużą kierownikowi przychodni do lepszego nią zarządzania. (abstrakt oryginalny)
The article focuses on patient satisfaction surveys. Obtaining feedback from patients is one of the crucial elements of building quality. The level of satisfaction with health services has been measured with the SERVQUAL questionnaire. The conclusions drawn from the study are meant to help with better management of a clinic. (original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
262--272
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
- 1. Bukowska-Piestrzyńska A., Satysfakcja nabywców usług zdrowotnych w Polsce i na Słowacji, w: Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach, pod red. Rudawska I., Soboń M., Difin, Warszawa 2009.
- 2. Rola procesów, standardów i procedur w kształtowaniu jakości ą świadczeń zdrowotnych pod red. Maci g A., wyd. α-medica press, Bielsko-Biała 2007.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171588517