Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Studiując literaturę przedmiotu dotyczącą problematyki zarządzania, napotykamy mnogość podejść do definiowania tego, czym strategia jest, jak winna być formułowana, a jak wdrażana. Często podejścia te znacznie się od siebie różnią, czasem posiadają elementy wspólne, a czasem są ze sobą sprzeczne. Prawie każde podejście kładzie nacisk na zupełnie inne aspekty zarządzania. Taka sytuacja sprawia, że w umysłach menedżerów panuje lekka dezorientacja i często nie wiedzą oni, w jaki sposób sprawić, aby podejmowane decyzje były skuteczne. I chociaż proces formułowania strategii jest głównym polem działalności menedżerów, to opisane powyżej uwarunkowania sprawiają, iż menedżerowie ci używają tego sformułowania równie swobodnie, co naiwnie. Czym wobec tego jest proces formułowania strategii? Czy gromadzoną od kilkudziesięciu lat wiedzę można w jakiś sposób uporządkować i dopomóc menedżerom? (fragment tekstu)
Twórcy
- Politechnika Śląska
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171588837