Warianty tytułu
Purcheses by Enterprises in the Market - Conditions for Succses
Języki publikacji
Abstrakty
Autor w swoim referacie przedstawia problematyka zakupów zaopatrzeniowych w gospodarce rynkowej. Wskazuje na ich rolę oraz możliwości wpływu na działalność przedsiębiorstwa. Wskazuje na wagę inicjatyw usprawniających proces zakupu i rolę centrum zakupu w procesie nabywania dóbr zaopatrzeniowych przez przedsiębiorstwa. (abstrakt oryginalny)
Author in his article describes problematic aspects of purchasing of supplies in the market economy. He points their role as well as influence on enterprise activities. Moreover he points the importance of initiatives which improve purchasing process and the role of purchasing center in process of buying supplies by companies. (original abstract)
Twórcy
autor
- Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Bibliografia
- [1] Bonoma V.T: Kto naprawdę decyduje o zakupie? Harward Business Review Polska nr 12/2006.
- [2] Ciechowicz K.: Lepsze zarządzanie działalnością zakupową, Harward Business Review nr 2/2007.
- [3] Kardasz H.: Rola zakupów i jej wpływ na polityki biznesowe, Eurologistic nr 4/2008.
- [4] Kotler P.i inni: Marketing - Podręcznik Europejski, PWE Warszawa 2002.
- [5] Kralic P.: Zakupy muszą stać się częścią gospodarki zaopatrzeniowej: Harward Business Review nr 9/10 1983.
- [6] Kumar V.: Customer Lifetime Value - The Path to Profitability" Foundations Trends in Marketing. Vol 2 no 1 /2007.
- [7] Lyson K.: Zakupy zaopatrzeniowe, PWE Warszawa 2004.
- [8] Wojciechowski T.: Encyklopedyczne podstawy marketingu; PLACET 2009.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171590401