PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 12 | 35--42
Tytuł artykułu

Analiza wyników uzyskanych w zakresie relacji z pracownikami na podstawie wytycznych jednego z kryterium modelu CAF

Warianty tytułu
Analysis of the Results Obtained in Relations with Employees Based on the Guidelines of One of the Criteria of the CAF Model
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest zastosowanie modelu CAF do oceny wyników działalności w relacjach z pracownikami. Wykorzystanie tego modelu umożliwia poznanie istniejących relacji między pracownikami a kierownictwem oraz ocenę zadowolenia pracowników z warunków pracy, systemu motywacyjnego i systemu zarządzania. Wyniki badań przeprowadzonych w jednym ze śląskich urzędów miejskich pozwalają na zidentyfikowanie mocnych i słabych stron urzędu w ramach analizowanego obszaru oraz na zaproponowanie działań doskonalących, których wdrożenie powinno usprawnić relacje z pracownikami. (abstrakt oryginalny)
EN
The objective of the article is to use the CAF model to evaluate the results of activities in relations with employees. The use of this model enables the understanding of the existing relations between employees and management, as well as the assessment of employee satisfaction with working conditions, the incentive scheme and the management system. The results of the studies conducted in one of the Silesian municipal council offices enable the identification of the strengths and weaknesses of the office within the area under review and the proposition of improvement activities, which, if implemented, should improve relations with the employees. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
35--42
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Bibliografia
  • D. Kijowski, W. Misiąg, S. Prutis, M. Stec, J. Szlachta, J. Zaleski, Wprowadzenie do programu rozwoju instytucjonalnego, Warszawa 2004, s. 33.
  • J. Boć, Organizacja prawna administracji, w: J. Boć, Prawo administracyjne, Wrocław 2007, s. 133.
  • M. Bugdol, Wprowadzenie do zarządzania jakością, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu, Racibórz 2004, s. 164.
  • M. Bugdol, Zarządzania jakością w urzędach administracji publicznej, Warszawa 2008, s. 177.
  • T. Papaj, Strategia TQM w urzędach terytorialnej administracji publicznej, Katowice 2008, s. 96.
  • T. Wawak, Jakość zarządzania w administracji samorządowej, w: T. Sikora (red.), Koncepcje zarządzania jakością. Doświadczenia i perspektywy, Kraków 2008, s. 212.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171592851

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.