Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Sposoby konsumpcji dóbr szybko zbywalnych i nie tylko ich zmieniają się w zawrotnym tempie. Na rynku ze swoim portfelem jest już kolejne pokolenie z coraz mocniejszą siłą nabywczą. Nie każdy jednak produkt czy usługa jest gotowy na nowych konsumentów. Dysponując dokładną analizą klienta, jego potrzeb i motywatorów, a także rzeczywistej a nie wydumanej orientacji w trendach, nie powinno być problemów z przygotowaniem dobrej i angażującej kampanii reklamowej. Taka promocja powinna wyróżniać produkt lub usługę przynosząc marce oddanych fanów. Tymczasem, np. w segmencie B2B jest w tej kwestii jeszcze wiele do zrobienia. (abstrakt autora)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Keyk Project Marketing & Media
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171593751