Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Czujność i zapobiegliwość marek na zarysowujące się i utrwalające na rynkach trendy pozwoli na zwiększenie sprzedaży i coraz bardziej efektywne działania marketingowe. Jednym z pięciu nieodzownych czynników generujących aktywizację sprzedaży jest personalizacja reklam. Jedna reklama, nawet dobrze przygotowana nigdy nie będzie w stanie przemówić do każdego odbiorcy. Personalizacja reklam polega na dostosowaniu jej do użytkownika za pomocą takich danych, jak historia jego wcześniejszych zakupów i analiza zachowań klienta. Inną koniecznością jest odejście od newsletterów i e-maili marketingowych na rzecz nowoczesnych wyszukiwań głosowych. (abstrakt autora)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- SEO efectownia.pl
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171593793