PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 3 (8) | 131--136
Tytuł artykułu

Metody zdobywania rozgłosu na polskim rynku public relations

Autorzy
Warianty tytułu
How to Make Oneself Known on the Polish PR Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Polski rynek usług PR jest na tyle płytki, że popyt na m.in. znacznie przewyższa podaż. Duża konkurencja zmusza agencje do wzmożonych działań autopromocyjnych. Coraz częściej tworzą one bardzo skomplikowane programy służące budowaniu rozgłosu. Prestiż wiełu agencji na rynku usług PR jest bardzo często budowany poprzez prowadzone przez firmy szkolenia, które pozwalają występować ich pracownikom w roli autorytetów w branży. Ze względów autopromocyjnych agencje decydują się również na organizację dużych wydarzeń medialnych oraz udział w kampaniach non-profit. Poszukując popularności i nowych rozwiązań dla klientów agencje bardzo często tworzą portale dla klientów i specjalne platformy internetowe dla dziennikarzy, jak również nowoczesne rozwiązana do monitoringu mediów on-line. Poszukują także nisz w komunikacji rynkowej,takich jak lobbing i komunikacja związana z przystępowaniem Polski do Unii Europejskiej.
EN
Polish market of PR services is very narrow. Supply on this market is far above the demand. Strong competition forces agencies to undertake self -promotional activities. More often than used to prior- ly, agencies work on complicated programs to gain publicity. Prestige of the agency is often created by organizing various seminars and trainings. During such meetings employees of the agency have an opportunity to play a role of the branch experts. In addition agencies also organize large media events as well as take part in non-profit campaigns. Searching for publicity agencies apply ePR techniques. For convenience of their clients and journalists, agencies create internet websites and special platforms with news, chats and on-line press conferences. Clients are also given access to on-line media monitoring. Additionally PR agencies search for new niches in communication, such as lobbing and communication in and for European Community.(original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
131--136
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171598031

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.