PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 4 (9) | 131--135
Tytuł artykułu

Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów

Autorzy
Warianty tytułu
Media and Modernity. The Social Theory of Media
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Problematyka znaczenia mediów we współczesnym świecie jest jedną z tych dziedzin, która nie tracąc od kilku dziesięcioleci na aktualności, należy do najważniejszych i najczęściej poruszanych kwestii, związanych ze społeczno-polityczną płaszczyzną życia. Jednym z argumentów na poparcie powyższej tezy staje się stale wzrastająca liczba publikacji poświęconych mediom. Nacisk kładzie się przede wszystkim na tematykę związaną z badaniami nad wpływem wywieranym przez media. Uwagę badaczy zwraca rola, jaką media odgrywały w rozwoju społecznym państw oraz wzajemne relacje pomiędzy nadawcami i odbiorcami komunikatów medialnych. Od tej tendencji nie odbiega również John B. Thompson w swojej książce Media i nowoczesność.(fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
131--135
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Bibliografia
  • Goban Klas T., Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu, Warszawa-Kraków 1999.
  • Kunczik M., Zipfel A., Wprowadzenie do nauki o dziennikarstwie i komunikowaniu. Warszawa 2000.
  • Studia z teorii komunikowania masowego, pod red. B. Dobek-Ostrowskiej, Wrocław 1999.
  • Mrozowski M., Media masowe, władza, rozrywka i biznes. Warszawa 2001.
  • Goban Klas T., Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu, Warszawa-Kraków 1999.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171598307

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.