Warianty tytułu
Political Marketing in Theory and in Practice
Języki publikacji
Abstrakty
Czy marketing polityczny to socjotechnika na usługach polityków? Czy osoby zajmujące się marketingiem politycznym (często te same, które doradzają politykom) nie oddają niedźwiedziej przysługi demokracji? Takie i podobne pytania pojawiają się coraz częściej i nie są to pytania bezzasadne. Tymczasem, jak zwykle nieco spóźnieni (co wydaje się zrozumiałe, jeśli uwzględnimy krótką tradycję traktowania demokracji serio), zaczynamy dopiero rozpoznawać mechanizmy promowania polityków i partii politycznych. Temu służy książka "Marketing polityczny w teorii i praktyce" pod redakcją Andrzeja W. Jabłońskiego i Leszka Sobkowiaka. Składa się na nią dziewięć rozdziałów, napisanych przez dziewięciu politologów z Uniwersytetu Wrocławskiego, co sprawia, że mimo postulatu interdyscyplinarności badań w pracy zdecydowanie dominuje podejście politologiczne. Tymczasem według Filipa J. Maareka, jednego z najwybitniejszych autorytetów w tej dziedzinie, marketing polityczny jest rodzajem dziwnego mariażu polityki i mediów, w którym obie strony wprawdzie od czasu do czasu wzajemnie wyrządzają sobie krzywdę, jednak są na siebie skazane. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Uniwersytet Wrocławski
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171598349