Warianty tytułu
Book Review: Anna Czubała, Roman E. Niestrój & Angelika M. Pabian, Marketing in the Enterprise - Operating Approach
Języki publikacji
Abstrakty
Z pewnością nie da się narzekać na brak literatury marketingowej. Marketing jest nieodłącznym elementem kształcenia na kierunkach ekonomicznych (i nie tylko) oraz stanowi integralną część działań biznesowych. Często jesteśmy świadkami dyskursu na temat tego, czym tak naprawdę jest marketing. Zdaniem niektórych jest to typowa wiedza praktyczna, a w opinii innych jest to bogata dziedzina wiedzy zorientowana na rynkowy sukces przedsiębiorstwa. Takie podejście do marketingu może wskazywać na jego pojęciową niejednoznaczność, ale z drugiej strony czyni go wciąż nader ciekawym przedmiotem analiz i dociekań. [...] Zrozumienie klasycznego podejścia do marketingu stanowi punkt wyjścia do poznawania i opisywania tak bardzo bogatej i zróżnicowanej przestrzeni biznesowej jaka się obecnie wytwarza. Książka autorstwa A. Czubały, R.E. Niestrója i A.M. Pabian pt. Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operatywne jest właśnie przykładem publikacji, która porządkuje i syntetyzuje, ale jednocześnie aktualizuje wiedzę marketingową. Potwierdzeniem tego jest struktura opracowania. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171602931