PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2020 | nr 9 | 34--35
Tytuł artykułu

Recenzja książki Anny Czubały, Romana E. Niestrója i Angeliki M. Pabian, Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne

Warianty tytułu
Book Review: Anna Czubała, Roman E. Niestrój & Angelika M. Pabian, Marketing in the Enterprise - Operating Approach
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Z pewnością nie da się narzekać na brak literatury marketingowej. Marketing jest nieodłącznym elementem kształcenia na kierunkach ekonomicznych (i nie tylko) oraz stanowi integralną część działań biznesowych. Często jesteśmy świadkami dyskursu na temat tego, czym tak naprawdę jest marketing. Zdaniem niektórych jest to typowa wiedza praktyczna, a w opinii innych jest to bogata dziedzina wiedzy zorientowana na rynkowy sukces przedsiębiorstwa. Takie podejście do marketingu może wskazywać na jego pojęciową niejednoznaczność, ale z drugiej strony czyni go wciąż nader ciekawym przedmiotem analiz i dociekań. [...] Zrozumienie klasycznego podejścia do marketingu stanowi punkt wyjścia do poznawania i opisywania tak bardzo bogatej i zróżnicowanej przestrzeni biznesowej jaka się obecnie wytwarza. Książka autorstwa A. Czubały, R.E. Niestrója i A.M. Pabian pt. Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operatywne jest właśnie przykładem publikacji, która porządkuje i syntetyzuje, ale jednocześnie aktualizuje wiedzę marketingową. Potwierdzeniem tego jest struktura opracowania. (fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
34--35
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171602931

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.