PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 2 | 39--59
Tytuł artykułu

Określenie planu sytuacyjnego przedsiębiorstwa w okresie retrospektywnym

Warianty tytułu
Determination of a Company Position on the Market in the Retrospective Period
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zbadano udział i konkurencyjność określonego przedsiębiorstwa na rynku w okresie retrospektywnym, co umożliwiło określenie planu sytuacyjnego. Badania przeprowadzono na danych rzeczywistych dotyczących sprzedaży określonych wyrobów w kolejnych latach (1995-1998) z podziałem na kwartały, dla badanego przedsiębiorstwa, jego konkurentów oraz branży. (abstrakt oryginalny)
EN
The paper investigates market share and competition for the company in the retrospective period and this makes it possible to fix its position in the market. A numerical example is based on real data concerning the quarterly sales of products in the 1995-1998 for the company, its competitor and the trade. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
39--59
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Wrocławska
autor
  • Politechnika Wrocławska
Bibliografia
  • [1] BAZARNIK J., GRABIŃSKI T., KĄCIK E., MYNARSKI S., SAGAN A., Badania marketingowe, Warszawa-Kraków, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 1992.
  • [2] MYNARSKI S., Metody badań marketingowych, Warszawa, PWN, 1990.
  • [3] STEINMANN H., SCHREYÖGG G., Zarządzanie, Wrocław, Wyd. Politechniki Wrocławskiej, 1995.
  • [4] KOTLER. P., Marketing, analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Warszawa 1994.
  • [5] MAZUREK-ŁOPACIŃSKA K., Badania marketingowe, podstawowe metody i obszary zastosowań, Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, Wrocław 1997.
  • [6] DULINIEC E., Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Warszawa, PWN, 1999.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171603855

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.