PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | nr 4 | 88--91
Tytuł artykułu

Banki w social mediach

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Banki wciąż jeszcze mają słabą oglądalność na Facebooku. Globalnie największe, jak Bank of America czy Citi osiągają poziom rzędu 1-2 mln odsłon. Bankowość w naszym kraju nie rozwinęła dotychczas zdolności pozyskiwania dużej ilości fanów w serwisach społecznościowych. Kiełkują jednak już pierwsze strategie komunikacji z klientami za pomocą tych mediów. Koncepcja banku społecznościowego wciąż ewoluuje i pojawiają się innowacje w zakresie modelu biznesowego, który być może za jakiś czas stanie się standardem w bankowości. (abstrakt autora)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
88--91
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171604155

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.