PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2012 | nr 4, CD 2 | 1150--1159
Tytuł artykułu

Preferencje konsumentów dotyczące miejsc zakupu oraz opakowań na detalicznym rynku owoców i warzyw

Warianty tytułu
The Importance of Packaging in the Retail Market of Fruits and Vegetables as Part of the Logistics Process
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Opakowania poprzez swoje liczne funkcje mogą wspomagać proces zarządzania łańcuchem dostaw w sektorze świeżych owoców i warzyw, jednak obecnie, mimo stosowania różnych form opakowań, nie każdy towar w atrakcyjnym opakowaniu spotka się z zainteresowaniem klienta. Celem niniejszej pracy było zbadanie preferencji konsumentów dotyczących zakupu owoców i warzyw w zależności od formy ich sprzedaży tj. zainteresowania nabywaniem tych produktów w opakowaniach jednostkowych bądź luzem. Analizy te poprzedziła identyfikacja i ocena preferowanych miejsc zakupu owoców i warzyw jako ostatniego ogniwa w procesie dystrybucji.(abstrakt oryginalny)
EN
Packaging through its many functional features can assist in the process of supply chain management in the fresh fruit and vegetables. Despite the use of various forms of packaging, not every item in an attractive package, is interesting for the customers. The aim of this study was to investigate consumers preferences in relation to fruits and vegetables in terms of distribution form - packed or loosely. These analyzes are preceded by the identification and assessment of the preferred places of purchase of fruits and vegetables, as the last phase in the distribution process.(original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
1150--1159
Opis fizyczny
Twórcy
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Bibliografia
  • [1]. Ciechomski W., 2000: Uwarunkowania i szanse rozwoju sektora ogrodniczego. Ogrodnictwo 2:3-7.
  • [2]. Golański B., 2012: Rola opakowań w marketingu żywnościowych produktów ogrodniczych. Praca inżynierska SGGW, Warszawa.
  • [3]. Gunerka L., 2012: Preferencje konsumentów odnośnie miejsc zakupu owoców i warzyw. Praca inżynierska SGGW, Warszawa.
  • [4]. Kolasińska Morawska K. 2010: Rola i znaczenie operacjonalizacji opakowań w procesach przemieszczania dóbr. Przedsiębiorczość i Zarządzanie- Zarządzanie Logistyczne, 11(6): 113-124.
  • [5]. Korzeniowski A., Skrzypek., Szyszka G., 2001: Opakowania w systemach logistycznych. ILiM, Poznań.
  • [6]. Rutkowski K.,2006: Pozwól klientom napędzać łańcuch dostaw twojej firmy. Raport- Nowe Trendy Zarządzania. Harvard Bussines Polska, Warszawa. 1159
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171605505

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.