Czasopismo
Tytuł artykułu
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Otoczenie niskich stóp procentowych, wysyp nowych regulacji prawnych i coraz bardziej wymagający klienci generują wciąż nowe wyzwania. Czy zatem polski sektor bankowy przygotowany jest na przyjęcie omnikanałowości? Temu zagadnieniu poświęcona była debata ekspercka, która 27 maja 2015 r. odbyła się w warszawskim Klubie Bankowca. Omnichannel to konieczne dziś rozwiązanie systemowe, tym niemniej jego zastosowanie w bankowości będzie procesem nieco odmiennym w stosunku do rozwoju sektora e-commerce. W konkluzji stwierdzono, iż pomimo nowych wyzwań, nie należy zaniedbywać klasycznego obrotu gotówkowego. (abstrakt autora)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171606073