PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | nr 4, CD 2 | 7051--7057
Tytuł artykułu

Organizacja dostaw towarów w grupie marketingowo-zakupowej

Autorzy
Warianty tytułu
Organization of Goods Supplies for Marketing and Purchasing Group
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie zorganizowanego sposobu dostarczania towarów w grupie marketingowo-zakupowej. W artykule przedstawiono istotę i rolę grup marketingowych i zakupowych. Były przedstawione korzyści dla firm funkcjonujących w grupach zakupowych i wpływ wspólnych działań koszty logistyczne firmy. Omówiono również, jak optymalizacja poziomu podaży wpływa na sytuację finansową przedsiębiorstw.(abstrakt oryginalny)
EN
The aim of the paper is to present how the delivery of goods in the marketing and purchasing group is organized. The article presents the essence and role of marketing and purchasing groups. There were featured the benefits for companies which are functioning within the purchasing groups and how common action affects the logistic costs of the company. It was also discussed how optimization of supply level influences on the financial situation of companies.(original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
7051--7057
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Rzeszowska
Bibliografia
  • 1. Callioni G, Montegros X, Slagmulder R., van Wassenhove L.N., Wright L., Wpływ zapasów na koszty, Harvard Business Review Polska, Czerwiec 2005, s.107
  • 2. Christopher M., Logistics & supply chain management , FT Prentice Hall Pearson, Fourth edition 2011, s.109
  • 3. Coyle .J.J, Bardi E.J, Langley Jr C.J, Zarządzanie logistyczne, PWE, Warszawa 2010, s. 103
  • 4. Murphy jr. P.R, Wood D.F, Nowoczesna logistyka, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2011,
  • 5. Porter M., Porter o konkurencji, PWE, Warszawa 2001, s.34
  • 6. Zimon G., Płynność finansowa w przedsiębiorstwach tworzących grupy zakupowe ,[w:] Zarządzanie finansami firm - teoria i praktyka (red. Kopiński A., Kowalik B.,) , Prace naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego We Wrocławiu nr 321, Wrocław 2013
  • 7. Zimon G., Kapitał obrotowy brutto w przedsiębiorstwach handlowych tworzących grupy zakupowe, [w;] Futrue of finance. Przyszłość finansów przedsiębiorstw i ubezpieczeń (red. Czechowska D.I, Pastusiak R.), Acta Universitatis Lodziensis, Folia Oconomica 2(300), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014
  • 8. Zimon G., Zarządzanie aktywami trwałymi w przedsiębiorstwach tworzących grupy zakupowe, [w:] Predykcja upadłości w obecnych warunkach gospodarowania (red. Chłodncika H., Zimon G.), Wydawnictwo Steiner, Rzeszów 2014, s.101
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171608521

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.